Blog
Hier delen we verhalen, tips en gedachten over afscheid nemen, herinneren en verdergaan. Vanuit ons werk, maar vooral van mens tot mens.
Namen
Ik ben zo iemand die graag de namen leest op graven. Een collega zei ooit: “dat moet je niet doen, daar word je alleen maar verdrietig van.” Maar...
Plakje cake
"Ik wil niet dat er zo’n plakje cake komt bij de begrafenis, dat is zo standaard", zei iemand laatst. En ja, dat hoor ik vaker. Maar dat standaard...
